skip to main
|
skip to sidebar
Home
BICARA MUNIR
sekadar sebuah penulisan biasa.i share i care
Home
Search agent
GOOGLE
YAHOO
MSN
News
bloomberg
BBC
CNN
Office
BACAAN
manga 123
naruto
bleach
one peace
berita harian
harakah
malaysia kini
YOU TUBE
GANTLEMAN
Fashion
malaysia gift
YOUTH SAY
breaktheillusion
Subscribe
Follow Us!
Be Our Fan
janji janji manis
1911=raudah
2411=parents ojo
2611=syazwan bee
2711=farid ahamd
0412=bukhary
2312=azizi gjan
Download
Thursday, October 9, 2008
new link for my blog
Thursday, October 09, 2008
badrul munir
No comments
clik di sini untuk melihat blog saya
Posted in:
Newer Post
Older Post
Home
0 comments:
Post a Comment
Share
Popular
Tags
Blog Archives
Popular Posts
personal msg for ais box
jawapan? emm aku akan keluar kalu ko ajak, aku serius nie... skrg aku tggu jwpn ko. x bley tulis lebih2. nnti byk masalah. ym sudee. xoxo en...
gud luck jamil
i wish for our luck everyday kul 1000 hrs sapura selangor
SUMUR - kalu ade sumur di ladang
sibuk junior saye jat maahad bercakap tentang SUMUR. aper tu? kalu ade SUMUR di ladang boleh saye menumpang mandi kalu ade umur yang panjang...
perutusan aidilfitri muniro da navigator
pade awal pagi raye utk kali ini saye dalam perjalanan ke mizu shima japan.beraya dalam keadaan musafir, insya4JJI kalu sempat kami akan ber...
mode F word for u
bagi mereke yg baru menjadi kawan2 aku same ade melalui internet,facebook,tagged blogger,frindster,yahoo massenger,silap hantar msg, mahu po...
trip to penang plak
habis jejalan kat kelantan aku tembak plak penang...jumpe orang yg selalu sangat cakap rindu kat aku... my best fwend eva. kifly... seronok ...
awan jika dapat ku capai....
sejajar usia,air dapat membentuk batu yg keras!boleh kah diri aku dibentuk semula? laksamana sunan @ saifuddin menulis dalam satu mashafnya....
family day (s.k air putih)
huh penatnye diriku ini.. bebaru nie aku menyertai hari keluarga sk air putih (tempat kerje ayah) uhh penat sungguh happy & dapat banyak...
2 time i hold someone hand during sleep
ntah arrr sbb aper... stress ker? # There's no doubt we live in a complicated, fast paced. It should come as no surprise that many Ameri...
the last course
seminggu berlangsungnya ecdis course.. rase lege sbb semua krusus dah selesai. so lepas nie bley arr standby nak on kapal tanpa ragu2. plan ...
Blog Archive
►
2011
(5)
►
December
(2)
►
November
(3)
►
2010
(10)
►
December
(9)
►
February
(1)
►
2009
(53)
►
October
(1)
►
September
(9)
►
August
(8)
►
July
(13)
►
June
(4)
►
May
(17)
►
April
(1)
▼
2008
(92)
►
November
(21)
▼
October
(18)
family day (s.k air putih)
baik & buruk
haha aku memang suke ambil risiko.
haru haru(personal)
sebagai sahabat, aku sayang kepadamu
mase itu emas
ready to go? aye2 sir
kemuncup
solat di atas kapal
new link for my blog
konvoi RAYE 2008 batch SPM 2004
Aku bukan seorang yang bersyukur
teng-teng (teringat zaman kecik2)
Return back tu muoo.
aku berlindung
aku jadi ayah?
raye & munireo
personal msg for ais box
►
September
(20)
►
August
(6)
►
July
(4)
►
June
(15)
►
May
(1)
►
March
(2)
►
February
(5)
Recent Posts
0 comments:
Post a Comment