Monday, May 18, 2009

kawan tetap kawan (happy tree friend)

hari dimulekan dengan menziarah keluarge angkat adik aku... Mak Ilah and family. x tau la name sebenarnye siape.. x pernah amik tahu.. asal diorang baik sudah la... sampai2 terus aku capai basikal... jalan2 sekitar umah... dah 4 tahun aku x naik basikal....best tu..menyingkap memori mase nak gi sekolah dulu2.. siap pose lagi...suruh adik aku amik gambo..


kul 11 pagi dah ader org datang.... amir.. saje aku suruh die datang awal umah dekat jer..sambil2 tu aku masak bihoon goreng.. alaaaa perencah plak x cukup..hehe aku tambah tauco.. kasi masin2 sikit.. boleh laaa. kenyang gak aku makan. amir? makan gak..

sejam pas tu ojo ngan lean sampai.. siap bawak breakfast memasing... dari muooo..aku tumpang makan..bising siott mulut diorang....hehehe tapi tu la yang best.. ingat2 balik ape2 yang aku pernah watt dulu..

tembak bp mall main bowling..ader yang terkejut tgk aku smoking...oic, guyz iam smoker right now..boleh tahan gak diorang main bowling.. kalah aku..haru2.



tgk bendere atas tu kelate and johor...(motif sangat2),ape kate rashid?? mane rafizi?
..

karoke plak arr...


sebenarnye aku ter tanye2 mane SUEZ gi? mane die nie?

1 comments:

oyt. nasren nie lepak tak ajak. kate busy sangat. ceit. haha.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More