Sunday, May 10, 2009

-trip to lumut., bermula begini,thanks to all

akhirnya planning selame 2 tahun tercapai gak. susah giller aku nak sampai ke lumut. sejak berjanji 2 tahun pas ngan jamil.sign off je PZS, aku stay satu hari kat bintulu, ingat nak open ticket.. tapi tikit utk minggu tu dah abis plak sbb ade hari tepekong kat bintulu... tak pe lah. stey satu malam cukup.
esoknye, pagi2 dah kene kejut.... flight kene tukar kul sembilan pagi, transit kucing tembak kl.. malas nye, buang mase jer...
tapi x pe arr..penat2 pn sign off, gembire siott.. home sweet home..



sehari kat umah... pepagi ahad izzo ngan b call suruh turun jb... waaa penat..mentang2 diorang anchor kat pasir gudang OPL, siap dapat overnight lagi, aku turun la jb, stay hotel lagi satu malam... izzo ur smoking? haha same arr..
esoknye call alip plak jalan2 sekitar jb.siap gi minggu amanah saham kat angsana lagi.haru2.... malam gi umah si hanj plak stay umah die 3 malam... betul2 releks.. ape nak wat mase cuti ar??



malam terakhir kat umah hanjj aku call ramai org. last skli aq call my beloved fwend. ade la plak kat kl..lame x jpa, rindu la gak nak jpa..aku pakse diorang stay satu malam lg kat kl. banyak plak extra..ingat nak jpa sorang je. x per arr. asal happy and rindu terubat. pagi tu arm hantar aku kat larkin..terus tembak kl - daye bumi. pengurus tggu kat situ plak. yang lain duk mengadap org2 office buat sett test. my beloved fwend? huhu jpa2 je kene tendang ngan dier.. haha still da same person..memalam hang out ngan diorang.. happy & happy.





siape? cari arr....

sedey sbb esok smua balik negeri memasing... hantar die gi PWTC eh. perjalanan diteruskan ke ipoh. naik keter amin bersame pengurus. aku gelak x henti2.amin pandai buat lawak..



amin hantar samapi jusco ipoh..(sampai hati) x der arrr.. aku yg mintak turuk kat sane..dari ipoh aku tembak lumut.. bandar navy...wooo gerun siottt. jamil tggu kat b/stand.. penat. hari2 jalan2, hari2 tido, hari2 makan2.. such a gud time with him. take a look..

me & him









sempat gi mardep lumut hehe


ikan mati tergantung


buat lawak seriuss...


so jamil thank u eh pasal makan ngan umah utk tinggal, mintak halal makan minum, and selamat jadi org DP..thanks a lot.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More