Tuesday, September 15, 2009

perutusan aidilfitri muniro da navigator




pade awal pagi raye utk kali ini saye dalam perjalanan ke mizu shima japan.beraya dalam keadaan musafir, insya4JJI kalu sempat kami akan berpatah balik ke area bintulu pade malam raye bagi membolehkan semua crew kapal menelefon orang2 tersayang. dan orng yang menyayangi mereka boleh menelefon..( haha ade ke org nak call aku? tapi sebelum nie ade la org dah berjanji nak call,we wll see ).

sempene lebaran kali ini aku x dapat memohon maaf secare face to face ngan korang semua...so secare on line la hehe..mohon maaf zahir dan batin. mane yg terkasar bahasa, terumpat keji,berkata dusta, menginkar janji dan lain2..sama2 lah kite halal-menghalal.

kepade yg ingin mengunjungi rumah aku...silakan..
tapi aku x de kat umah laa..
korang jpa je ngan family aku..

no 1
kg pt penghulu
pt sulong
83500 bp
jodata


any way..semoge lebaran kali ini membawe seribu makne kepade kite semua..
salam aidil fitri maaf zahir dan batin....

with care & love.
muniro da navigator

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More