Wednesday, September 2, 2009

sambil makan chipsmore



2 hari yang sibuk kerane menghadap supertendence kapal yg sangat 'ramah'. macam soalan die tanye aku dari kes rule spi la duty...menjawap la aku dengan jayanya..nasib baik sempat buat revision sekelip mate...

hujan yg berlaku setiap hari memberi pelbagai perasaan kepada aku. ade gembire ade yang mengeluh..yg besh nye,,,bile hari hujan supertendence x jalan2 atas deck, sekali gus kerje aku ngan C/O x diganggu dan x de sebarang complain...so super boleh meneruskan agenda menyerang bridge...yg x besh nye..bile hujan life boat aku masuk air...banjir..kene lap hari2 mengalahkan myvi se aku kat kampung tuh...

ketike aku berkerje sambil bergelak2 hari nie ade usul dibangkitkan supaye aku dikembalikan ke bridge team utk watch 8-12..uhuh biar la aku menikmati day work sehingga aidilfitri ini..aminnn..

petang plak ade meeting utk officer and engineer..macam isu dibangkitkan antarenye bonus hujung tahun dan KPI..termasuk medical card..aku senyap je sbb dah x larat nak bersuare...(pagi tadi makan sikit je mase sahur...).

p/s:
sebenonye aku meridui seseorang..tapi aku takut plak rindu itu akan terhenti sbb kesibukkan masing antare aku dan die..miss u so much la..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More