Tuesday, September 8, 2009

penat giller

nak tulis blog pong x larat....
oiii...call ar aku...
hilang sikit penat aku..
gelak2 senyum2
terlepas rindu.
walau x pernah jumpe.

hadiah2 or hadiah..
15 nie baru masuk port
nnati ku kirim
aku suke bagi hadiah
aku suke buat org senyum
buzzday nnti ko nak aper?
mahal sangat aku x mampu...
hukhuk (gaji riban2)

ohhh..mengapakah
aku ridu pade org yg aku x pernah jumpe
aku tanye kawan aku
die cakap rindu itu
anugerah dari ALLAH
Sungguh?
(aku berfikir)....


sorang usha aku
aku cakap..
aku dah ade..
so die blah
walau x de..aku ckp ade
giller nak kapal tenggelam??

bile kat darat nnti
satu je aku nak tanye
do u???
kalu die ckp ok..
sungguh aku gembire..

org cakap
happy go lucky
im happy cos im happy
ape aku cakap nie
korang paham x?

kalu x paham sudah
kalu paham senyap2 sudee
buat2 paham pong x per
ohh aku makin merapu..

sekadar tulisan
dari hati
utk org yg disayangi
utk org yg dirindui
fi amki qalbi
with care & love
muniro da navigator

1 comments:

ape yg ko merepek ni labuuuu....

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More