Sunday, November 2, 2008

the last course



seminggu berlangsungnya ecdis course.. rase lege sbb semua krusus dah selesai. so lepas nie bley arr standby nak on kapal tanpa ragu2. plan nak naik ngan jamil... tapi x tau la hajat kesampaian atau x....

ecdis course adalah course yang paling happy sbb aku berupaye menonjolkan diri sebaik mungkin... haha terbaik... kalu x caye... korang tanya imam & navtex. huru-hara dibuatnya.

peserta lain semuanya dari APMM, macam bagus2 belaka. serius je mamanjang awal2 tu, gerun gak nak beramah mesre, takut x pasal2 kene marah. lagi2 co diorang, ganas & ketat je muke dier...banyak lagi nak kutuk..tapi x kan nak tulis plak kat sini..huhu

tapi akhirnye diorang pandang gak geng2 07. huhu...... TQ mr nizam..
siap hang out gi melaker plak tu (co diorang belanje huhu)
imam lagi hebat... siap pinjam keter diorang...(x ajak plak tu)

pepehal pn banya gak la aku cedok ilmu2 diorang, dapat gak la no phone, siap dapat line besar nak gi kapal & companey lain. wakaka.. hebat sungguh.

ps: yang paling aku hairan macam mane mr manan bley tahu pasal aku hangout ngan APMM dan jumlah bank account aku? hairan.....

aku harap mr z x terlibat

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More