Saturday, September 5, 2009

mode F word for u




bagi mereke yg baru menjadi kawan2 aku same ade melalui internet,facebook,tagged blogger,frindster,yahoo massenger,silap hantar msg, mahu pong yg tersilap call...

sejak awal2 perkenalan lagi aku dah khabarkan kepade kamu semua pelbagai sikap aku samada yang baik atau pong buruk, agar kamu x terkejut, terkedu, terkesima dan waima aper selkalipong.sejujurnye aku mahu kamu yg hendak bersahabat dengan aku , boleh menerima aku dengan seikhlas mungkin sejujur hati..x sekali2 aku berbohong dengan sikap aku..sejujurnye kamu semua sepatutnya lebih mengenali aku yg sekarang berbanding kawan2 aku yg lama.

malangnye kamu semua seakan2 perjudis dengan kejujuran aku, x pernah berdiri dipaksi sendiri! ape yg dikatakan seakan2 kosong semate2..bukan aku nak mengherdik kepade semua, tetapi kepade segelintir pihak yg selalu suke bermain2 dengan kata2.

sebagai sahabat, kamu sepatutnye mengetahui hati budi baik buruk dan segale bahaye dan kebaikan serta kemudahan yang mungkin akan terpalit jika bersahabat dengan seseorang. dengan sebab itu, jujurlah dan tegakkan ketekadan hati kamu sendiri.

telah aku sebutkan bahawa aku x menjalani kehidupan sosial yg hebat seperti kamu semua. sekali lagi kamu perjudis dengan diri aku hanye di sbbkan aku terlibat dalam industri perkapalan.

sememangnye aku bukan manusia yg sempurna, jika aku mengajak kamu mengejakan sesuatu yg bukan minat kamu atau pong perkare yg membuatkan kamu teragak2, just say:

"sorry guy i'm not in da mood"

sebagai sahabat aku akan berhenti kerane menghormati kamu seadanya!
begitu juge bile aku Melafazkan ayat di atas, seharusnye kamu paham dan tidak terus memakse aku.

bagi sahabat2 baru yg x memahami prinsip ini aku lontarkan kepada kamu F WORD

lebih selese aku hidup di kapal yg mementingkan seseluruhan anggota, kerana kami bergerak sebagai satu team. walau lain emak lain bapa, lain agama lain budaya, semua saling menghormati.

with care and love..
muniro da navigator.

p/s:
x de kait mengait dengan ape yg kite bualkan malam tadi.F word bukan utk kamu.

3 comments:

SALAM munir anda marah ngan siapa??aku ker munir???jgnlah munir....maafkanlah aku munir.....

nape munir nape?
ade kaitan dgn aku x?

ade ke org x ske kwan ngan bdak2 kapal???

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More