Thursday, September 3, 2009

PerLUru dan kapal


cantik gak kalu buat baju

hari nie supertendence kapal balik, die balik kul 1500hrs..cukup melegekan supaye aku payah wayang jadi rajin giller dalam kapal nie lagi heheh(aku sebenonye memang rajin pong..cume akulu ade super, aku akan jadi rajin sikit).

panas giller hari nie..terik x berangin.dan kerje aku hari ini amat memenatkan tenage, bukak valve untuk loading and discharging.mase buat kerje aku ok jer..tapi bile malam...kuikui sakit giller tangan sbb musti ade otot regang sbb terlebih pakse..huhu tapi x per..lepas makan and rest ok la jadinye nanti...

semalam...nak jadi isu, aku web cam dengan sorang kawan aku kat dalam public area atas kapal nie(longe).tgh syok layan web cam..kawan 2 aku kat kapal datang..memulekan creite2 yg panas tentang tajuk diatas...huh..bulan main diorang bercerite ttg plu yg ade atas kapal..heheh aku senyum jer sbb first time dengo kan cam x caye gak ramai yg telibat...kekeke time gelak aku gelak...heheh...siap aku plak dijadikan contoh..motifff sangat. tu yg aku gelak saakan..( sbb ape eh? ).

dah kawan aku yg tgk aku dalam vedio bersangke buruk ingat aku gelakkan dier..nak citer lebey2 x boleh plak sbb akan menyebabkan sensitiviti ogr lain terganggu..kuikui. pikir2 la sendiri..kalu nak tahu isu sebetul ym je la ngan aku..memang korang gelak tahap terguling2 macam tenggiling punye...wakaka.

with care and love
muniro..
i love u.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More