Saturday, September 12, 2009

entah bila?


ku khususkan msg ini utknya


tidak ade mase untuk aku mencampurkan urusan perasaan dengan pekerjaan buat mase sekarang..sememangnye aku bersedih sejak kebelakangan ini kerana x dapat berbicare walaupong sekejap dengan org yg aku care..msg pong x dibalas..huhu entah ape masalahnye... biarlah dia selesaikan sehingga hatinya stabil dan girang kembali...just wish semoga kamu bertuah dalam segala hal!

sedey2 jugak, tapi setiap hari2ku mestilah dimulakan denga seceria mungkin kerana kami berkerja secare berkumpulan..walau pagi tadi ade org buat sial ngan aku! ku maafkan dengan senang hati! ku tolong dia menyelesaikan kerjenye sampai selesai dan perfect. siap die dipuji org lain..kembang hidung die! hehe lawak plak aku tengok!

esok satu lagi auditor dari sebuah syarikat akan melawat kapal untuk safety equipment survey..dan hari nie otak aku tepu menghapal maklumat dan tenage aku habis kering kerana mempelajari segale2 safety equipment kapal nie! uhuh sekali lagi aku akan bawak auditor berjalan2 sekeliling kapal!

gang..wish me luck tomorrow
out!

p/s:maaf kalu kamu call aq tapi aku x jawap..kapal ini berpusing2 disekitar bintulu..so, kalu aq msg kamu..tolongla balas..sekadar sebagai acknoledgement yg msg itu sampai!

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More