Sunday, November 2, 2008

peti ais the last chapter



Berakhirnya ecdis course bermakne berakhirlah hubungan aku ngan alam, satu intitusi yang banyak merubah hidup aku. Dari situasi selamat dah tenang kepada situasi yang bergelora sepertimana diceritakan dalam penulisan aku sebelum nie. Pengakhiran yang aku kira cukup sempurna untuk semua masalah yang aku timbulkan selama ini.

Dengan tamatnya ecdis ini tertutuplah kisah peti ais yang selama ini menjadi tanda – tanya kepada beberapa pihak. Perbincangan singkat bersama mr z membuatkan aku menutup & mengunci kisah ini secara langsung. Cuma kunci kisah ini masih lagi dipegang oleh orang yang aku sayang….

maknanya.. kesinambungan cerita ini masih samar.. bergantung kepada pemilik kunci sekarang. Inilah jawapan dan inilah pilihan.

the end

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More