Wednesday, November 5, 2008

kepenatan..... atau pemalas


uii pagi nie pun aku masih mengantuk... padahal dah tido lebih semalam. entah laa macam tenage aku kene serap oleh makhluk2 disekeliling. hilang terus..

sebenarnye semala aku membuat satu aktiviti yang memerlukan otak kanan & kiri bekerje seiring sejalan.. tu yang penat tu. 2 3 hari belatih ok kott.

pastu kul 9 aku dah terlentang kat katil... wooo penat tapi x leh tidur.. berguling2 macam tenggiling. orang kapal cakap, kalu penat, tapi x leh tidur.. kiter kene wat per?? pk pk la sendiri... huhu aku makin keji.

p/s:waaa. bridge nak naik seri anggun?
arm ko x nak follow ker?? kawan pergi kawan x datang
bile la office nak call aku? hari nie kowtt.
manan baru nak wat coc..

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More