Thursday, November 6, 2008

u sad ? so do i..


kesian tengok kengkawan lain dapat bad day.. walaupn aku bukan nye dalam mood yang baik.. tapi sekurang2nya aku masih bley tersenyum dengan kehadiran arcie.

walaupn aku memang selalu suke gelak2,bersifat keji, bab2 cam nie aku mmg rase kasihan. lagi2 kalu kawan2 segelak have a bad day.(cube bayangkan senyuman aku sekarang)

msg to my fwend..
mr j? hurmm jage mama u bebaik, duk je kat sebelah die..kalu ade aper2 cAll arr..jangan sesorang menangung kesedeyhan..
mr z? huhu ipod dah ok? malang siott.. kene mandi bunge laa. what? sakit tekak! tu la ..makan tak ajak aq lagi, siap ader shushi.. huhu.. minum sky jus la bebanyak. dah tau shushi tu ade cuka. ko makan bebanyak wat per.. kuikui.
mr nokk? huhu x dapat la bantu pasal duit tu. orang kaye. nnti cuti kite gi trip jom?.aq nak gi pliphin laa. someone there waiting 4 me.siape eh?CIMB CIMB mayday2.
mr arm? yang kesedihan akibat 'ditinggal best fwend'.jangan sedey eh armm.

upsy! oh wan sabah. keji juga ko rupanya.. cuba2 mengaitkan aku ngan ali. lagipun suruh aku naik aman. mau ku panggil itu bobohizan.. kasi amaran sama ko.

huhu hidup x selalunya indah.. masalah itu hikmah bukan bebanan..
(macam baik2 pulak aku nie) mari bergerak kedepan.. walaupn aku x dapat membantu banyak.. sekurang2nye aku pendengar yang baik.. hehe.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More