Friday, June 6, 2008

pitong aku izzo




2005-now

2 june 2008: hui x sangke plak dah masuk bulan 6 sekejap je lagi nak oral exam.takut wei,…. Tapi asyik study je payah gak, naik jem kepale otak nie. Soo minggu nie nak releaks sikit. Haaa semalam amir call, lame gak cik beruang tu x call, habis la mase 20 minit aku bual ngan die. Macam2 citer kuar. Nampak gayenye cuti nie aku kuar jln2 ngan die je laaaaa.enjoi je laa.sekarang dah moden dah siap ade yahoo masanger lagi, nak bukti lagi… ari tu die call aku sambil surf internet.wakaka amir……jangan mare bile bace blog aku…….

Sebenarnye hari sabtu ari tu manan ajak aku gi kl, nak enjoi katenye… malas la aku nak gi sbb x de ape nak aku wat kat sane. Siap suruh pitong ajak aku skli tu….enjoi betul Nampak nye dieorg. Izzo siap ckp die makan satey kajang, perghhhh izzo, ko tinggal aku time nie. Haha bile ade aku, izzo, and manan.manan selalu cube nak bebaik ngan izzo, nak gode lah tu,…..haha…. Tapi aku ngan izzo selalu belagak jadi couple bile ade manan. Haha marah gileer die. zahi, kalu ko ade msti ko aku ngan izzo couple, haha dalam hp aku pn banyak gbr izzo. Tapi semua tu gurau jer………..betul tak izzo…..

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More