Friday, June 6, 2008

Munir & hospital

Munir & hospital

25 mei 2008: sebagai kekasih yang tak dianggap,aku hanya bisa mencuba mengalah,menahan setiap amarahku. Sebagai kekasih akan aku cuba bersabar, dan aku yakin kau akan berubah.


apakah hernia?

1989

Aku sedar akibat gegaran kuat disekeliling , 5 org berpakaian biru mengiringi pergerakkan ku.rase macam terbang, rupanya kat atas troli, sampai saje kat bilik pembedahan doctor cakap……………… ”adik, cba tengok lampu nie.( doctor tu tunjuk lampu yang sangat terang… last2 aku tertido…..mase tulah diorang bedah aku)


1989

Pembedahan berjaye, ntah ape yang dieorg buat pn aku tak tau, tak sakit pn.mase tu aku tgl sorang je kat sepital tu, sbb ayah keje, ibu plak melahairkan adik ketige.rase familiar je ngan hospital tu, hari2 tgk kartun,org kat sane pn baik2,ye lah sbb aku sorang bayi yang comel kene penyakit nie,yang lain semua dah dewase x comel langsung.pembedahan kedua belaku selepas 5 bulan, tk tau lah sbb ape,bukan tau time tu, haha balik nanti baru Tanya ayah.mesti die tau banyak.Rase2nye korang dah tau ape aku sakit ape. Har har kesan pembedahan masih lagi ade sampai sekarang. Nak tengok? Tya tuan punye badan la………kalu ko tgk msti npk ************ aku. Ade bran?

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More