Friday, June 6, 2008

HIJAB SANG PENCINTA

Saat ini bunyi bising ade kat atas kepale aku.huhu bisingnye suasane.nasib baik ianya hanya bermule pade kul 2.arrrrrrrrhhhhh bising betul. Actually I just keep asking my self.am I a ***? Setiap kali terkenang pasal nie air mate kuar dari mata. Ingin menidakkan sesuatu yang di dalam hati. Sekarang nie pun tengah lap air mate. Wakaka walau sambil ketawe kesedihan jiwa tetap akan keluar. Aku mulakan kisah hidup aku.


1987

Aku lahir pade 3 mac tahun nie ntah ari ape aku tak ingat. Ari isnin kot,mase, 8.30 pagi..tak de ape2 yang menarik mase aku lahir. Macam insane normal jer. Cume arwah mak aku cakap aku lahir warne merah. Macam kulit tu lut sinar untuk bbrp minit.comel tak aku mase tue? Huhu bayi mesti comel. Apesal kite x ingat mase kecik2 ha?.pas tu ayah aku kasi name munir yang bermaksud yang menerangi. Huhu jejas! Actually name munir nie dari 2 suku kate teras arab nur & narr. Cahaye dan api. Haha macam kebetulan pulak, cahaye sifat nye menerangi tanpe ade bahaye,api plak menerangi dan berbahaye. Huhu mane lbh sesuai untuk aku. Cube je yang ter baik. Kakak aku? Mane aku tau mase tu? Masih sebagai bayi yang comel la katekan………

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More