Friday, June 6, 2008

Munir & penyakit

(mase umo 2 tahun)

1988

Aku start sakit2 kat bawah abdomen aku. Bahagian bawah pusat selalu sakit. Tu yang ayah aku cakap la. Tapi aku tak ingat langsung pasal perasaan sakit tu. Mungkit dah kene hypnosis ngan doctor kot. Macam2 tempat family aku bawak berubat.tapi x sembuh2. Biase lah dulu org2 masih percaye pasal bomoh2, kene tegur penunggu lah , kalu sakit yang agak jarang ,lame giller nak bwk gi hospital. Sakit aku makin teruk ,kekadang,bahagian bawah pusat aku macam membengkak. Sakit ape ha? Kui kui mane lah bagi tau ko. Ayah aku cakap, pernah satu hari, die gi muar. Sbb nak anto aku berubat ngan ayah kepade normala samsuddin ala pengacare NONA mase dulu2, huhu aku nie kire kenal normal shamsudin lagi awal dari korang. Huhu terase diri popular.

1989

Sakit aku makin teruk. Ayah aku cakap kekadang aku sakit sampai x boleh duduk, kekadang tak tidur satu hari. Yang paling teruk ari2 aku membengkak seakan bola golf. Sakit ape ha? Huhu mane leh bagi tau ko…….. tak lame pas tu, ayah aku terjumpe satu care untuk pulihkan aku dalam mase yang cepat.huhu kire first aid lah nie. Nak tau? Terbalikkkan aku. Kaki kat atas kepale kat bawah, tapi semua nie hanya bertahan untuk 3 hari jer. Takkan aku nak macam nie sampai bebile. Huhu kalu macam nie aku kene masuk break dance lah, kui kui. Sakit ape har? Persoalan terus bermain ?

25 mei 2008: Maharani, tentere kite bernama duyung telah tewas ditangan laksamane sunan. Kate gagak hitam. Maharani berkate, SIAPE DUYUNG?kate zainal Boleh tak aku jadi sunan?Hassan lap lantai mase nie. I’m in love right now. But with my fwend. Zahi,u knaow about it right?

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More