Sunday, August 30, 2009

cukuplah sekadar melepas rindu...


tempat aku melepak bile x de kerje kat kapal..smoking.. gayut.. gelak..movie.semua kat sini...


waktu pagi aku menelofon seseorang yg semakin penting dalam hidup aku sekarang..x de ape nak dibualkan, sekadar bertanye khabar melepas rindu mendengar suare nye..sepanjang menelefon aku berjalan2 disekitar officer lounge…kekadang aku melihat cermin2 disekeliling…sabil menelefon aku sentiase senyum..macam kene sawan plak…angau..wakaka..

sedang tepon2 shoka masuk plak dalam lounge…bersandar sambil smokin..ntah ape yg die pikir…mcm blur plak die ni..hehehe..

siap bergud nyte ber take care ngan die( org yg aku tepon) aku masuk tido..huhu terus sahur laaaa..malas nak bangun kul empat..


pepagi lagi dah dengo complain pasal cadet aku..mane bley tahan..siap ko! Secare langsung aku melantik diri aku sebagai DTO ( DESIGNATED TRAINING OFFICER) utk kapal nie…wakaka aku baik ngan ko..ko pijak kepale ..buat pasal..sekarang sile terime segale assigment aku sampai aku turun kapal nie..no easy life! Hari2 aku bg assigment..

malam nie bercadang nak countdown merdeka kat VHF CH 77..bersame2 org2 kapal yang lain..yeye je...tgk la camne jadinye malam nie...slamat menyambut merdeka!

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More