Saturday, August 15, 2009

bosan di kl

ingat post sebelum nie adalah post terakhir sebelum aku belayar..tapi x boleh blah punye pasal, sbb bosan aku kembali berposting..

semalam penat nak mampos,jalan2 sane sini utk urusan medical..tapi x per arr..siap gak akhirnye...sbb hotel yg selalu aku g penuh ..aku gi hotel lagi satu..x per standard 3 staR saje...asal wifi ade..laju plak tuh..(bersyukur).malam tadi ingat nak chat ngan some one..tapi die maca penat plak..mesti kes tertido depan laptop lagi.(hehe..bangun woi).

aku bengang gak ngan office aq nie...aritu aku call utk interview die cakap kene dapat 6 bulan sea time as junior..tapi semalam bley plak kawan2 aku dapat interview.ohh walau gaji naik 500 je..tapi besar gak tuh...bley lepas keter aq kalu tambah 100..x per arr thing positif lagi...rezeki x sampai.. mudah2 han ramadhan nie bawak rezeki yang banyak..

hari nie aku nak cari broadband internet utk buat on line kat kapal kot.pastu nak up date balik mybank2u aq.

kalu lah member2 bley datang sinie..

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More