Friday, August 28, 2009

hari2 kebelakangan ini



kapal aku dikunjungi auditor dari company... mencelan aku menjawap soalan2 mantap..pastuh membuat kerje2 yg telah ditangguhkan oleh2 org2 tertentu...ape nak buat, follow je lah..nak komen banyak2 karang org x suke...so far semua berjalan lancar..asal kerje aku perfect sudah, kalu ade mase lebih aku tolong kerje org lain...

hari nie aku bermain dengan antenna2 kapal...punye la susah aku bembelek blue print( ala2 prison break) kapal 16 tahun lepas...satu hapah aku x jumpe...nasib baik la ade beberape hint untuk aku mengetahui apekah jenis antnenna tersebut..memang aku kerje ala2 CSI new york la pagi tadi..mencari pelbagai bukti berkaitan antenna..berjaye ak akhirnye selepas 2 jam...cayalah munir...wakakaka...

pagi tadi plak aku jalan2 ngan2 auditor...banyak gak la pelakuan yg aku buat demi mengaburi mate auditorr..wakaka musti C/O berterime kasih kat aku..hehe.( x bley ape aku buat..kalu ade company man bace musti die report nnti).

hidup agak bosan sbb aku x de siape nak dengo citer2 aku...hehe..setakat borak2 biase tu ade lah...bukan x de org yg sayang tapi aku dah buat janji hanye akan call die bile die msg aku....kalu x,aku calll....(nak wat cam ne kan)..semua org ade hal masing2..x kan nak berhang out selalu.....(lagi pong bulan pose skung)..

any way...create a gud day everyday..

1 comments:

wah, cantiknye bilik... ok la, ngatkan duk atas kapal bilik kecik ni mcm ala2 hotel jer...

mcm best lak tengok

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More