Wednesday, August 12, 2009

akan aku merindui kamu..



mase sudah sampai untuk aku kembali ke laut...gumbire sungguh sbb inilah life aq..tapi agak sedey sbb ade seseorng yg baru aku kenal, dan aku sungguh menyenangi dirinya..siyess aku akan rindu kat dier...

x mau sedey2...korang semua buat lah plan utk bergembire ngan aku mase aku cuti nnanti...rajin2 lah call aq...boley aq buat kenduri jemput korang datang..attually aku nak target sambut buzzday aku kat msia ngan seseorang.(ramai2 pong boley).so aku jangka bulan feb 2010 aku dah off kapal..

last........
doakan aku..sukses ngan kerje kali nie...doakan aku dapat bonos ngan merit...uhuh.

utk org yg aku sayang...
take care ur self
jangan nakal2 sangat(sikit2 x per)
and study elok2

p/s:
lagu nie ditujukan kepada org yg aku sayangi

1 comments:

wah, nak blayar da kaa?? nek kapal ape? nway, BON VAYAGE my pren! jgn mabuk laut lg sudey~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More