Saturday, August 29, 2009

auditor balik aku terus wayang...

hari nie auditor untuk kapal aku balik…lege siott rasenye…kalu x asik kene wayang je hari2…mane larat..inilah dunia….sesekali kene berlakon ..upss( bukan aku berlakon setiap hari ke?...akhaks).alhamdulillah semua kerje2 aku maintain mantap…x de satu pong dapat komen dari auditor…kerje aku pong senang je hari nie..just standby ngan radio pastu hantar auditor naik boat die balik ke darat…

atually ade gak satu kerje lain…meng staincil international ship/shore connection..macam mudah…tapi perlukan ketelitain dalam setiap unsur seni yang dipelajari…wakakaka ape la aku cakap nie..macam la korang paham pasal kerje aku…

kul 3 petang (tengah2 panas2 terik) ade plak oil pollution drill..huhu…x de hari lain kah…baru nak bersenang lenang…(letih nye pasal aku tido dari kul 5 spi ke buke pose)..malam layan movie ngan engineer yg lain…

on lappy..on internet..on ym..aku lihat ade sorang yg kebosanan..ikutkan nak je call makhluk tu..tapi memandangkan aku punye hp jadi modenm internet..aku tangguhkan dulu..sesaje nak up date blog nie..esok Sunday…kerje sekerat hari…

p/s:ooohh rambut ku makin panjang

love u miss u
create a gud day everyday,
with care and love..
muniro da navigator

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More