Wednesday, August 26, 2009

kisah minggu terawal.....

Ditujukan khas untuk tatapan org yang menyayangi diri aku dan org yg aku sangat sayang..(paham2 sudee).

17 agust..
Wakaka akhirnye aku naik kapal gak, walaupong aku dah lame x naik puteri class, aku naik gak sbb nak try.(sebenonye duit nak habis..malas nak demand kapal).dari KLIA ku tembak bintulu…sapai bintulu hujan lebat giller, ingat ade harapan dapat one night stand kat bintulu..tapi hujan berhenti plak.kapal masih kat anchorage area. So 4 org officer naik spped boat gi naik kapal.(semua bridge team tukar baru). Sat2 naik bridge( pusat kawalan kapal), aku jumpe farid, DIE BUDAK budak parit sulong (AYAH aku cikgu die)lame siott x jpa 12 tahun ade kot.(tp x pernah jumpe sbb kalu die on kapal aku off).kui kui seronok gak ungkap kisah2 lame….

18 agust..
Wakaka aku dapat day work (kerje dari 8pagi spi 5 petang)…malam boleh rehat tgk2 tv.kesian kawan aku yg menjawap shif 8-12…nasib ko lah…x pe nnti aku tolong ko sikit2..x de hal punye…uhhh hari nie stok makanan sampai utk sebulan plus raye 33ribu hinggit semua..penat giller tolong crew2 angkat barang. (sbb tolong diorang…aku tetido awal malam tadi) tido mati…..

19 agust..
Hoho….kapal kene lightning strike…dummmmm rosak teruk kot segala equiptment kat bridge…aku no coment..tgk je lah ape yg berlaku…sebenonye aku terindu pade seseorang…tapi kod H1N1 aku x berbalas…uhuh paham2 je lah…..siapalah aku disini…(motif).

20 agust….
X de ape2 yg x normal berlaku hari ni, Cuma kekalutan untuk membetulkan segala brg2 eletronik yang rosak akibat lightning strike malam semalam…kerje aku pong senang..buat eventory sahaja..kul 4.30 dah pangkah…siap cepat pangkah cepat…besh woo.hehe ku rase x de bebanan utk aku menjadi imam untuk kali ini…ramai giller yang cekap dari pade aku…huhu siaplah aku (paham2 sudee,x larat nak berkisah). Cume aku terfikir…berape banyak e mail aku sekarang…sehari 50..hari nie je dah 5 hari aku x on9…motif..sebenonye rindu nak web cam ngan seseorang…x jangke plak merindui sampai begini! Penangan orang kampung eh? Upps..x bley story lebey2..marah plak die..malam nie ingat nak bersosial sedikit…have fun create great day everyday..

22 agust…
Hari pertame berpuase kat kapal…uhuh dahage gilller hari nie, pagi tadi sahur kul 4 pagi…kerje start kul lapan,ape lagi bantai tido arrr..takut gak terlepas subuh..al maklumlah tidur selepas makan…hari nie aku bermain dengan bahan yg boleh memeyebabkan barah…wakaka seram siott..kalu org2 biase…diorang pangil fiber..tapi aku panggil bende nie GRP.HEHE hari nie dapat half day work..habis kerje kul 12 pastu layan movie ngan bridge…macam x caye plak bridge yg selalu gaduh ngan aku (dulu2) duk sekatil layan national treasure wakaka. Pastu kami bantai tido spi kul 6…yg seronoknye kat sini awal sikit waktu berbukenye berbanding kat BP and perlis uhuh( motifff).kul 6.45 dah boleh makan..pastuh sibuk la aku tepon org2 semenanjung demi menjeleskan mereke…huhu ramadhan mebawa berkat dan ketenangan..pintu nerake ditutup,pintu surga dibuka,syaitan di belenggu,nafsu dimanakah??? Paham2 je laaa..akahks….motiff tapi aku setia pada yg satu eh. Org kampung sendiri kott..

23 agust…
Sunday ship wakaka half day lagi kerje, bridge jeles je ngan aku..ade org usha2 aku plak..tapi aku maintain cooll releks la baru dua ramadhan…giller aper.!hari nie aku nmain plak ngan debu2 GRP ohoh memang patut aku beli insyuran hidup untuk bakal famili aku…(hehe ade kah?)ye lah mane la tau aku mati awal senang sikit…sipakah bakal wife aku? Jangan ditanye..huhu..buat mase nie aku x nak ade relation ship ngan mane2 gurl (kawan x per)huhu x bley ckp lebey2 ,nanti korang perasan plak ape yg berlaku.cukuplah kalu korang tahu aku skung dalam proses mengayat seseorang yg sangat mahal..wakaka happy giller aku ngan dier..(hidup berbunge2)wakaka.jangan marah eh!penat plak hari nie, nasib baik half day! Balik bilik mandi2 and ingat nak tido, tup2 bridge datang ajak tgk citer nicolas cage..layan je la,sejam setengah mesti die tido..uhuh aku pong tido gak laaaa. Ingat malam nie nak tepon si die,tapi…. X per arr aku tepon mikaheal je laa lame gsk x dengo kabo dari kawan aku sorang nie.

1 comments:

25th august birthday i sebenarnyer..huhu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More