Sunday, July 27, 2008

Panduan gaye hidup munir


Aspire to reach my pontial – huhu skrg dah 3rd , nak jdi 2nd plak

Belive in god & my self – usahe doa tawakal

Crete good relationship with others – susah nie, kekadang kene jadi hipokrit. Nak bahagiakan semua orang? Susah woooo

Dream about what I’ll become - emmm

Exercise my self – pingpong jog

Forgive honest mistake – jangan jadi pemaaf sangat. Orang skrg nie cepat pijak kepale

Glorify the creative spirit – penting nie, buat alas an bio munasabah

Humor is important – duk sebelah aku mseti ketawe. Kalu x aku yang ketawe

Imagine good things - emmm

Joyfull my life each day – enjoi sangat kat alam? Kuar kak jah baru happy

Kindly help others – jangan baik sangat, betul x izzo?

Love one another – hehehe ikut suke korang la

Meditate daily – solat tu penting

Nature the fire in my self – kalu nak marah, aku tido

Organize action - emmm

Praise performance well done – puji la diri sendiri kalu x de org nak puji ko

Question most tings – jangan tanye soalan bodoh sudee

Regulate own behavior – hehehe

Smile & sing – sedap suare, kalu aku nyanyi pitong mesti bising

Think rationally - emm

Understand my strength and weakness - emmm

Value life - emmm

x-ray the problem – jangan sampi pisang berbuah 2 kali

yearn to improve – kalu ko ingat ko pandai, ade org lagi pandai dari ko

zestfuly persue my goal -emm

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More