Sunday, July 27, 2008

Why I care about other…..



Jumaat 25 july

Emm x dinafikan. Aku sangat ambil berat kat orang sekeliling aku sekarang. (puji diri sendiri plak) Tak tahu apsal.emm ari nie aku bad mood skit.ntah apasal tah, rase nak jer balik umah, tapi duit x cukup. Nak mintak orang lain, tapi rase x patut plak.smua orang tengah senkek. Huhuhu dari malam tadi aku cube call usop, keji giler, mane tah die gi. Nak bual pn susah. Rase ak balik umah plak ari nie. Tapi duit dah habis laa. Hehe nasib baik raksase ade. Tapi hari ahad kene pulang balik ka duit die. Tq raksase.

Diari 2005

Mase kat rumah cuti ari tu aku ukak balik diary 2005 aku. Huhu ala2 butterfly effect plak. Sekadar nak tahu macam mane dan sejauh mane pemikiran aku mencapai kematangan dalam tempoh 3 tahun. Rase agak looser bile bace diary mase lalu. Banyak gak tindakkan yang dibuat tanper berfikir ngan secukupnye. Tak per lah , semua bende tu dah lepas. Yang penting, kiter belajar dari kesilpan yang dibuat.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More