Sunday, July 27, 2008

Oral exam



16july

Setelah berhempas pulas selame 1 setengah jam ngan kapt aizuddin akhirnye aku pass oral test. Not oral s***.Exam yang paling susah pade aku,,, huhu nasib baik x sempat gunekan all available means. Kalu ikutkan awal2 nak je aku gunekan talian hayat pasti hidup. Tq capt. Nak ucap thanks gak pade manan sbb bg tau care2 uncle die menginterview. Semua tu penting untuk mencorakkan soalan oral. Hehehe walaupun permulaan exam agak hamba sbb aku terketar2, tapi pas 20 min, berjaye gak drag kapt untu gi soalan 2 yang aku pakar, huhu. Nak pangil aku 3rd? x payah laa. Yang penting 7K dalam tangan. Yang paling bermakne dalam group study aku, semua orang passs. Ehh jap lagi aku mungkin download clip baru pasal group study aku. Tggu eh.


0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More