Sunday, July 27, 2008

Projek ogos



Haha projek agust bakal menanti. Semalam bro helmi kaz call eh, pihak tertentu dah mintak buat kem seterusnye, ok lah tu peluang menyumbang yang terakhir kot……Kali nie aku duk diam jer. Bio org lain wat kerjer. Kem lepas aku dah sibuk semacam. So skrg time utk releks.

Ape yang aku harap makin ramai fasilitator yang akan hadir. Secare confirmnye, aku ngan hanafi mungkin akan datang pada 16 petang sebab, pade 16 pagi kami ade majlis graduasi kat alam. Sekali seumur hadup kot, mestilah pergi…….

Tapi mengenangkan tentang maahadian..ngan bro helmi yang dah awal2 ajak, rase tak sangup palk. Tengok la macam mane…. Ade rezeki aku sampai balik kat bumi maahad tu.kem permata maahad versi unlimited.

1 comments:

Prog delay sbb nak bagi laluan Kapten Munir & Kapten Hanafi dtg Majlis Graduasi dulu...huhuhu...Congrutz

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More