Sunday, October 5, 2008

Return back tu muoo.

Akhirnye pade 3rd ari raye aku gi muo. Dah lamer merancang nak gi muoo nie. Tapi x sempat. Walaupn aku duk katt BP, tapi 70% mase aku dihabiskan kat muoo. Sek asrama lah katerkan. Duk je la kat muoo tu.

Pas solat jumat, aku bertolak dari BP, hajat nak gi umah ojo, tp die kat melake,sibuk beraye kat saner.aper laaa.

Untuk elak mati kebosanan aku gi lah jalan2 kat muoo.banyak gak la yang berubah kat muoo… yang aku palaing suker .. emmm kat penghujung muare sungai muoo tu, mcam2 ader,
take a look…

muare sungai muoo

dataran muoo



last2, lepas aghrib barulah aku sampai umah ojo. makan sikit kuih raye + kerepek. sembang2 sikit ngan mak dier pas tu balik.

p/s:sebenarnye aku terserepak ngan sorang junior sek aku dulu, faiz(aku x ingat name bapak dier) aper2 jer lah

end of msg
xxx

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More