Friday, September 26, 2008

tale about him 2- manggala

Kisah nie diubah suai sedikit untuk kesenimbungan watak dan supaye x menggangu gugat perassan orang2 yang terlibat.

Kawan aku call lagi malam. Huhu saje aku tunggu die… hurmmm kali nie aku plak kene tanye macam2. Hehe mane leh bagi tau… eh tetiber jer aku tertanye die soalan.. “eh sejauh maner hubungan korang ha?”Die diam jer.. x nak jawap. Pastu die ubah tajuk, macam aku selalu buat, die x nak jawap.. korang rase…….aku dah tahu jawapannye. Zahi?

die diam jer, malas nak jadikan die bad mood aku mule bercerite tentang manggala. Kisah manggala keturunan ke-6.aku pn tak tahu citer nie betul ke x? tapi baru2 nie ader sebuah buku yang menerbitkan cerite ttg manggala. Manggala nie adalah sebuah tempat/daerah di indonisia, mengambi name sempene manusia serigala. Kire jadi-jadian la nie. Aku x nak cerite ttg seluruh keturunan manggala, cume nak highlight pasal manggala keturunan ke-6. Pak suparjo..

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More