Friday, September 12, 2008

tenangkan diri mu



emm puase2 nie memang kene banyak bersabar.macam2 dugaan yang datang. walaupun setan kene rantai, pintu nerake tertutup, pintu surga terbuke seluas2nye. time nie lah kite nak tengok sameade kite leh menyalahkan syaitan atau tidak dalam kesalahan yang kiter buat. emm agak pelik bunyinye... tapi pade aku, inilah kenyataannya..

dalam bulan puase nie aku kembali menilai diri aku sendiri, sejauh mane aku terpesong, sejauh maner kehipokritan aku, sejauh maner kejujuran aku, sejauh mane keiklasan aku..
yang aku pasti sifat mahmudah semakin berkurangan...

bulan puase nie, tinggal diri kiter sendiri dan nafsu memasing jer. terpulanglah pader kiter nak wat aper2. setan dah x kacau dah.huhu kalu buat jahat gak.., tu tandenye benih2 mazmumah sedang tumbuh dengan segar dalam diri kiter walaupun tanpe setan menyiram nye...
bahase kias.. korang paham kan..

semoger aku kembali segere ke 'jalan yang lurus' secepat mungkin......

1 comments:

u wont stray...

come on...u're stronger than this..

all d best...wish me luck!!!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More