Thursday, September 25, 2008

tale about him 1 - prolog

Semalam aku ade buat slow talk ngan sorang ‘kawan’ emm. Die nie masalah sikit arrr. Kekadang masalah besar die boleh selesaikan, tapi masalah kecik2 nie die jadi pening nak selesaikan. Huhu nak wat cam ner kan? Masing2 punye otak. So aku berbuallah ngan die. Huhu kalu ikut islam memang besar masalah die nie.. tapi kalu ikut barat, orang cakap its not a big deal. Hehehe aku pn dengar laa. Tekejut gak aku mule2, budak baik (agame2) cam die nie ade masalah macam nie. Hehehe gay prob katenye. Bukan die yang gay tapi kengkawan die.(kengkawan? ramai ker?)

Huhu aku tanye lah saper kengkawan die tu. Die x nak cakap,(nak jage hati lah tu). Last2 die cakap gak saper orangnye. Huhu rupe2nye kawan aku gak mase sekolah2 dulu. Hurmm… ?? confuse la aku setahu aku orang yang die maksudkantu straight, agame pn ok gak, cool, ensem, awek die pn cantek gak. Hurmmm.. kalu cam nie bukan kes gay tapi bi. Apelah istilah pn salah, macam mane nak selesai. Pade aku, aku x kisah sangat ngan saper aku bersame, asal pandai jage diri sendiri sudah, ok aper ader kawan maca tu, biasenye diorang tu amik berat kat orang lain. (Huhu kantoi la plak..). kawan aku cakap “die x suker ngan orang maca tu, salah disisi islam”. “Huh memang la salah, dah terang lagi bersuluh. Kalu x suker janganlah dekat, lari lah jauh2”.. aku ckp kat die. Die senyap jer…

Last2 die cakap..’tp aku dah suker kat die gak’.. sayup2 je aku dengar. Huh! Kejap suke kejap x suke, pening aku. Join da club la, kan ker senang. Hehe join je club bi kengkawan die tu. (Keji siot aku), pastu aku terus letak tepon, bukan aper, aku cume nak tahu die nie masih dalam kekeliruan ker atau mmg betui2 suker kat kawan die tu. Biar die pk betul2. Ingat senang ker jadi bisexsual nie (aku cakap mcam pro plak). Aku tunggu die call aku malam nie.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More