Sunday, September 21, 2008

X TAHU TANYE… KALU X PUAS HATI BINCANG….


Urmm… agak lame aku meneliti gambar diatas nie, tidak terlintas difikiran … etah bile mase dan siape yange mengabil gambar nie menggunakan hp aku. Dengan aku sibuk pegang kertas ship stab, kat galley plak tu (apasal rajin sangat nie), dengan manan yang duk disebelah aku (x Nampak muker, tgk pensil box), pastu izzo, ber,ngan warden kan depan. Huhu, macam x puashati jer muke diorang.. aku pn tak tau, yang penting dalam gambar nie aku yang memberi penjelasan.

Aku sebenarnye nak menulis tentang tajuk kat atas tue…tujuan nye untuk menyelar beberape orang disekeliling aku skrg. Panas gak la menjawap soalan yang tidak menghormati sensitivity orang2 disekeliling mereke. Itu tidak termasuk hujah2 kolot yang menjahanamkan anggapan oang lain terhadap aku. (memang la aku nie x baik sangat, tapi aku x la jahat gileer, nakal ader la sikit).
Hujah2 mereke (yang terlibat) tentang kejahatan orang2 laut (maksudnye mereke yang terlibat ngan industry perkapalan) memang tidak berasas samer sekali. Dituduh kaki minum + kaki penpuan + kaki judi + segale macam kaki sifat mazmumah.
Kejahatan itu ader di mane2.

KALU X TAHU TANYE… KALU X PUAS HATI BINCANG….
Ingatlah, mati itu pasti ,hidup? insya4JJI.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More