Wednesday, July 22, 2009

memori eh




Wooo turn back da pendulum sekali lagi..kali nie aku drive balik ke tempat aku menghabiskan mase kanak2 aku. kota tinggi felda bulit wa ha. Sepuluh tahun aku x pergi sine…semua dah berubah, kawan2 lame semua dah blah dari kawasan nie.mencari hidup masing.yang menariknye bile aku berbual ngan org2 kat sane…semua cakap aku dah berubah menjadi lebih baik..wakaka ye kah? Pade aku zaman2 ketatasusilaan yang berlebihan dah pong habis yang tinggal sekarang kesusilaan berdasarkan zaman dan komuniti disekeliling..paham x? macam nie lah..jikalau keadaan sekeliling memerlukan aku menjadi baik..make aku akan menjadi baik…jike keadaan sekeliling memakse aku menjadi %$$#$%#$ aku x teragak menjadi $%#@%$ supaye x ditindas.
X banyak gambo aku ambik pic.mase dihabiskan dengan bersembang mengenang memori silam.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More