Wednesday, July 15, 2009

There are things we want to change in the world. Things like violence, hate and anger. But more than problems, these are challenges that present the opportunity for each of us to grow, expand and rise above.

Without these “problems”, we’d never get where we are going. And we certainly wouldn’t be where we are.


seboleh mane aku membantu aku akan bantu..sebab tu aku makin risau kalu aku x dapat on9 dalam mase yang panjang.selame aku berkecimpung dalam bidang menasihati & mendengar ini... banyak masalah yang aku dengar.masalah2 pelik dan tragis.sob2 banyak betul masalah org2 disekeliling jaringan internet aku nie.

masalahnye di sini aku semakin x berupaye memberikan yang terbaik untuk mereke semua. pade aku setiap masalah perlulah dirujuk kepade pakar2 dalam bidang perasalahannye. mungkin aku akan sedaye upaye mengumpulkan para frofesional dalam bidang ini suatu mase nanti..untuk memberikan khidmat terbaik..

aku sedikit terkilan kerane hanye mampu menjadi pendengar yang baik saje..

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More